just 4 U
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, توسط Firoozeh |

سلااااااااااااااااااااااام دوستای گلم خوبین؟چ خبر؟من ک خیلی حال میکنم اخه تابستونو....ههههه

ی خبرخوب من دیگ زیادداغون نیستم خیلی ناگهانی ازاونجایی ک اصن فکرشو نمیکردم همه چی درست شد البته کاملا نه...واسم دعاکنین...

ای باباینی چی؟امروزاومدم تووبلاگم ببینم همه چی مرتبه یا نه صفحه اصلیموخوب و کامل نشون میده ولی صفحه های قبلیموعکساشواصن نشون نمیده این وبلاگ لعنتی...نمیدونم چیکارکنم خیلی سره عکسااذیت شدم ینی چی ک هرکدوموخواست نشون نمیده؟میخام ی وب دیگ ی جای دیگ بزنم حالا حتماخبرمیدم ک ازاین ببعداونجابرین اکی؟

اهاراستی یادم رف بگم ببخشید ی مدت نمیومدم اخه کامبی داغونه البته الانم هنوزدرست نشده الان با کامبیه ی نفر دیگ اومدم تادرست شه و دوباره بیام فعلا...

راستی یادم رف بگم خیلی خیلی دلم واستون تنگ شده بود خواهرم شاهده هرروز میگفتم واااااااااااااااااااااااااای کی بشه تابستون شه بیام وبم هه حالام ک شده کامبی داغونه ای بابا از بس ک من خوش شانسم دیگهههههههههههه



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.